GIAT 53T2 ڕهشاشێكی فهڕهنسیه ، لهلایهن كۆمپانیای Nexter دروستكراوه (پێشتر ناوی GIAT بوو) ، له ساڵی 1982دا پیشاندراوه ، فهرمانی سهرهكی ڕهشاشی دژه فڕۆكهیه AAA و دهتوانرێت بۆ دژی ئۆتۆمبێله قهڵغاندارهكان و تاكهكان بهكاربێت ، ئهم ڕهشاشه فیشهكی تهقینهوهی بههێزی سوتێنهر HEI كه خێراییهكهی دهگاته 1050م/چ و فیشهكی قهڵغان بڕی له جۆری APDS كه خێرایی دهگاته 1293م/چ بهكاردێنێت ، فیشهكی جۆری APDS دهتوانێـت 20ملم قهڵغان ببڕێت له دووری 1000م ، دوا مهودای فیشهكهكه به شێوهیهكی ستونی دهگاته 6000م و مهودای كاریگهری بهشێوهیهكی ئاسۆیی دهگاته 2000م.
ئهم ڕهشاشه دهتوانرێت لهسهر گهڵابه و زریپۆش دابنرێت و دهتوانرێت به ئۆتۆمبێل ڕابكێشرێت (2 تایهی بۆ دائهنرێت)، ههروهها دووربینێكی بۆ دانراوه كه توانای گهورهكردنی دهگاته x5.2 ، كێشی له باری ئامادهیی دهگاته 690كغ ، خێرایی تهقاندنی دهگاته 740 فیشهك له دهقهیهكدا (بهپێی دیزاین) بهڵام له ڕاستیدا 200 فیشهك دهتهقێنێت له دهقهیكدا ، ڕهشاشهكه °360 دهخولێتهوه و °8- نزم دهبێته و °83+ بهرز دهبێتهوه ، ستافهكهی له 2 كهس پێكدێت.
جۆر : ڕهشاشی دژه فڕۆكه
وڵات : فهڕهنسا
كۆمپانیای بهرههمهێن : Nexter (پێشتر GIAT)
ستاف : 2 كهس
تیرهكهی : 20ملم
كێش : 690كغ (باری ئامادهیی)
دوا مهودا بهشێوهی ستونی : 6000م
مهودای كاریگهر بهشێوهی ئاسۆیی : 2000م
خێرایی تهقاندن(بهپێی دیزاین) : 740 فیشهك/دهقهیهك
خێرایی تهقاندن(له ڕأستیدا) : 200 فیشهك/دهقهیهك
بڕینی قهڵغان : 20ملم له دووری 1000م (فیشهكی APDS)
ئهم ڕهشاشه دهتوانرێت لهسهر گهڵابه و زریپۆش دابنرێت و دهتوانرێت به ئۆتۆمبێل ڕابكێشرێت (2 تایهی بۆ دائهنرێت)، ههروهها دووربینێكی بۆ دانراوه كه توانای گهورهكردنی دهگاته x5.2 ، كێشی له باری ئامادهیی دهگاته 690كغ ، خێرایی تهقاندنی دهگاته 740 فیشهك له دهقهیهكدا (بهپێی دیزاین) بهڵام له ڕاستیدا 200 فیشهك دهتهقێنێت له دهقهیكدا ، ڕهشاشهكه °360 دهخولێتهوه و °8- نزم دهبێته و °83+ بهرز دهبێتهوه ، ستافهكهی له 2 كهس پێكدێت.
زانیاری گشتی
وڵات : فهڕهنسا
كۆمپانیای بهرههمهێن : Nexter (پێشتر GIAT)
ستاف : 2 كهس
تیرهكهی : 20ملم
كێش : 690كغ (باری ئامادهیی)
دوا مهودا بهشێوهی ستونی : 6000م
مهودای كاریگهر بهشێوهی ئاسۆیی : 2000م
خێرایی تهقاندن(بهپێی دیزاین) : 740 فیشهك/دهقهیهك
خێرایی تهقاندن(له ڕأستیدا) : 200 فیشهك/دهقهیهك
بڕینی قهڵغان : 20ملم له دووری 1000م (فیشهكی APDS)
No comments:
Post a Comment